مـائده ای آسـمانی به قداسـت "کوثـر "

از زبان کوثر بشنوید

1392/9/5 12:28
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های مهربونم قلب

چند روز پیش مامان مریم من رفت سونوی آنومالی ١٩ هفتگی من از خود راضی چشمک

الحمدالله همه اعضای من تشکیل شده بود و خیلی خوشکل و ناز جلوی مامانی و خانم دکتر میچرخیدم

فقط یه چیزی خانم دکتر به مامانم گفته که مامانم نگرانه ناراحت

بهش گفت دختر کوچولوت پاهاشو به سمت داخل برده که این حالت معمولا در اواخر بارداری که جنین جاش تنگ میشه اتفاق میفته.

یا تا آخر بارداری این وضعیت درست میشه یا موقع دنیا اومدن اگر نه باید بعد ازتولد با هماهنگی دکتر فیزیوتراپ پاهاش اصلاح بشه

بعدشم گفت شاید دختر کوچولوت نسبت به امواج واکنش داده و پاهاشو اینجوری کرده

خلاصه مامان منم ترسو و... نگران

خبر نداره که من بیمه حضرت زهرا هستم و باید توکلش به خدا بیشتر از اینها بالا بره فرشته

خاله جونیا برای مامان مریم من دعا کنین ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

m.h
8 آذر 92 22:54
سلام نگران نباش مامان مریم وقتی این رو خوندم برای خودت و کوثر صلوات فرستادم به حق صلوات بر محمد و آل محمد انشاالله سالم میاد تا همه خاله هاشو خوشحال کنه.