مـائده ای آسـمانی به قداسـت "کوثـر "

سوگواری مجاهدانه

1392/8/17 21:53
160 بازدید
اشتراک گذاری

با هر اشکی که در محفل پر ملائکه اش میریزم..

با هر سینه ای که میزنم..

با هر دستی که از شدت حزن بر پایم میزنم..

با هر بغضی که برایش فرو میدهم..

خالصانه،‌عاجزانه و مضطرانه........

از خداوند میخواهم

وقف کردن تو را فرزندم بر مولایمان ابا عبدالله!

قائم شدن تو را نور چشمم در راه ابا عبدالله!

شاهد شدن تو را در راه اباعبدالله!

و!

بخشیدن تو را بر مولایمان اباعبدالله!

ای کاش لایق بخشیدن به" آقا "شوی..

ای پاره تنم:

بچه های آقایمان اماممان حسین(ع) منتظرند...

منتظر نسلی باصلابت، قوام، کریم، شهید..

منتظر مجاهدانی که اقامه کنند دعوی حق ولی خدا را

انشالله انشالله انشالله

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
18 آبان 92 22:44
سلام مامان مریم. اتفاقی باوبتون آشناشدم وهمه مطالب روخوندم.من غبطه روحیه پرامیدتونومیخورم.من ی دختریکساله دارم.ی پست داشتیدکه نوشته بودیدفرق داره ادم بچشوی ادم مفمولی بدونه یاعبدخدا. ی سوال داشتم منم دلم میخادبچن سربازامام عصرباشه دعاهم میکنم ولی شایدیقینم نیست.میترسم با این امیدزندگی کنم وبعدبخوره توذوقم. دلمم براش میسوزه که مادرش نه امیدوارنه میتونه اداشودربیاره.علتشم اینه که من ی زمانی این آرزوهاروداستم وتلاش میکردم ولب وقتی دیدم آدم بشونیستم بران همه چی بالسویه شده
باران
18 آبان 92 23:12
سلام مامان مریم. اتفاقی باوبتون آشناشدم وهمه مطالب روخوندم.من غبطه روحیه پرامیدتونومیخورم.من ی دختریکساله دارم.ی پست داشتیدکه نوشته بودیدفرق داره ادم بچشوی ادم مفمولی بدونه یاعبدخدا. ی سوال داشتم منم دلم میخادبچن سربازامام عصرباشه دعاهم میکنم ولی شایدیقینم نیست.میترسم با این امیدزندگی کنم وبعدبخوره توذوقم. دلمم براش میسوزه که مادرش نه امیدوارنه میتونه اداشودربیاره.علتشم اینه که من ی زمانی این آرزوهاروداستم وتلاش میکردم ولب وقتی دیدم آدم بشونیستم بران همه چی بالسویه شده سلام مامان مریم. اتفاقی باوبتون آشناشدم وهمه مطالب روخوندم.من غبطه روحیه پرامیدتونومیخورم.من ی دختریکساله دارم.ی پست داشتیدکه نوشته بودیدفرق داره ادم بچشوی ادم مفمولی بدونه یاعبدخدا. ی سوال داشتم منم دلم میخادبچن سربازامام عصرباشه دعاهم میکنم ولی شایدیقینم نیست.میترسم با این امیدزندگی کنم وبعدبخوره توذوقم. دلمم براش میسوزه که مادرش نه امیدوارنه میتونه اداشودربیاره.علتشم اینه که من ی زمانی این آرزوهاروداستم وتلاش میکردم ولب وقتی دیدم آدم بشونیستم بران همه چی بالسویه شده


سلام دوست خوبم. خوشحالم الحمدالله با یک مومن دیگه آشنا شدم بنده نوشته هام اثر صحبتهای اساتیدم هست و تا جایی که بتونم اونا رو به شما منتقل میکنم
همیشه راه برای جبران وجود داره باور کنید نمیخوام الکی دلتون رو خوش کنم کافی است از همین لحظه فرزندتون رو مال خودتون ندونید اون مال خداست مال امامش هست چند صباحی دست شما به امانت دادن پس اینجا وظیفه حکم میکنه از امانت امام به خوبی نگهداری کنید.ما همه آرزومون اینه که یک قدم برای خدا برداریم برای امام عصرمان برداریم چه چیز باشکوه تر از این که شما مادر و تربیت کننده یک نسل پربرکت، مومن، صالح، کریم و متقی و مجاهد باشید اینجوری انگیزه تون برای تحمل سختی های راه هم بالاتر میره چرا ما همش باید فکر کنیم تمیتونیم لیاقت نداریم طهارت نداریم به نظرتون اینها القای شیطانی نیست مطمئن باشید اگر شما نیت کنید فرزند متقی تربیت کنید اولین کسی که ناراحت میشه شیطانه پس تا انگیزه ش به ذهن شما خطور میکنه شروع به کوبیدن و ناامید کردن شما میکنه . شما و ما میتوانیم با امید به خدا و داشتن افق های رفیع در زندگیمون به قافله مفلحین بپیوندیم و به جای سرزنش کردن خودمون نقصها و اشتباهاتمان را فرصتی بدانیم برای عاشقی برای بندگی
در این شبهای محرم همه برای هم دعا کنیم از تسخیر القائات شیطان رهایی یابیم و به ندای ملائک درونمان گوش فرا دهیم
لطفا تردید نکنید و با سرعت و امید شروع به مقصدهای رفیع و با عظمت کنید سهم من و شما در پیوستن به قافله ابا عبدالله هدیه فرزندان مجاهد پرور باشد انشالله.
خوشحال میشم بیشتر با هم در ارتباط باشیم
التماس دعا