مـائده ای آسـمانی به قداسـت "کوثـر "

رمی جمرات

1392/8/27 19:56
117 بازدید
اشتراک گذاری

 سنگهای بغض و خشم و غیرت دینیمان را با فرزند دارشدن و احیای زنجیره نسل توحیدی و ترغیب دیگران به این امر به سمت شیطان پرتاب کنیم

با هر تولد و ولادت کودکی تیری به شیطان میخورد و ناله او را در می آورد چراکه همه فرزندان بر اساس فطرت الهی پاک و طاهر دنیا می آیند و کلا ولادت انسان اتفاق باشکوه و عظیمی است که لرزه بر اندام شیطان می اندازد

خصوصا اینکه آن فرزند شیعه باشد و در جامعه اسلامی دنیا بیاید چون اقتضای رشد و فلاح بیشتری را دارد شیطان را بینالان میکند

پس پیش به سوی نا امید کردن شیطان  نیشخند(نیشخندی به شیطان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران
2 آذر 92 16:37
سلام . مامان مریم من همونم که تو چند پست قبل ی سوال کردم و در کمال ناباوری جواب گرفتم. من خواننده دائم اینجام هرچند خاموش. خیلی ممنونم. انگار بعد مدت ها امید به من برگشت سلام عزیزم خدا میدونه چقدر خوشحال شدم مبارکت باشه این امانت پاک و مطهر آسمانی انشالله با تربیت شکوهمند فرزندتون چشم امام زمانمان را روشن کنید فقط یادتان نرود که: بچه های امام حسین(ع) منتظرند منتظر نسلی موحد، مومن، مجاهد، شجاع و غیور ... التماس دعای فراوان