مـائده ای آسـمانی به قداسـت "کوثـر "

"الخیر فی ما وقع"

1393/3/31 11:56
160 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه اتفاقاتی که در زندگی برای ما می افتند، جدای از اینکه مسئولیت ما را بالاتر میکنند حاوی نکات حکمت ها و پیامهای مهمی برای ما هستند که اگر به اونها دقت و توجه کنیم بعد از مدتی حس میکنیم بزرگتر شدیم، به جلو حرکت کرده ایم و فهم های جدیدی برایمان حاصل میشود.

موقعی که کوثر خانم دلبند ما به دنیا اومد پاهای کوچولوش از مچ به سمت داخل بود. اصطلاح علمیش کلاب فوت هست اما خداروشکر شدید نبود. و ما مجبور شدیم برای اصلاح دفورمیتی 6 جلسه پاهای کوثر رو گچ گیری کنیم. اولش خیلی برام سخت بود و مدام گریه میکردم اما الان که الحمدالله گچ گیری ها تمام شده و پاهش خوب شدن به این فکر میکنم که این اتفاق چقدر با خودش برای من پیام آورد :

1ـ صبر من رو در برابر سختی ها بالاتر برد

2ـ حالا خیلی خوب قدر پا این موهبت الهی رو میدونم و هر روز به خاطر پاهای سالم دخترم خدا رو شکر میکنم

3ـ نه فقط پا بلکه قدر همه اعضای بدن رو فهمیدم. تو این چند هفته که کوثر رو میبردیم بچه هایی رو اونجا دیدم.. واقعا سلامتی جای شکر خالصانه داره

4ـ اطلاعات پزشکی خوبی بدست آوردم

5ـ با مامانای خوبی آشنا شدم و دایره دوستیم گسترده تر شد.

6ـ ما الحمدالله هم خودمون هم بچه هامون سالمند و شاید خیلی درک نکنیم یک مادری که فرزند فلج داره چه میکشه.. من با مادرایی روبرو شدم که جگر گوشه هاشون مشکلات عجیبی داشتند اما مثل کوه مقاوم بودن. فهمیدم من خیلی اوضاعم خرابه . این امتحان برای من حکم میزان سنجش ایمان و توکلم رو داشت

7ـ اگر پاهای کوثر این مشکل رو پیدا نمیکردن هیچ وقت قدر پاهای سالمش رو اینجوری که الان دارم نمیدونستم

8ـ الان که الحمدالله پاهای کوثر سالم شدن همه اون سختی ها برام کمرنگ شده و باید فکر شکرگذاری عملی از خداوند باشم..

9ـ خیلی پیامهای دیگه برام داشت مثل اینکه حتی توجهم به لقاء با خدا بیشتر شد و..

مطمئن باشید اگر خدا اتفاقی در زندگیتان پیش می آید قطعا میتونه برای شما پر از خیر و منفعت باشه کافیست هول نشوید صبر کنید و در مورد اون پیشامد خوب فکر کنید و بهترین کار رو انجام بدید. الخیر فی ما وقع

خدا برای بنده ها همیشه خیر میخواهد بیایم به خدای عزیزمون اعتماد کنیم و بدونیم در پس حادثه ها و ابتلائات همیشه پناهگاه امن و آرامی برای ماست.

ابتلائات بیماریها اتفاقات و... میتوانند امتحانی برای سنجش ایمان ما باشند. حواسمون باشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیدا
31 خرداد 93 12:20
وای چقدر نازه روی ماهشو ببوسید ماکه اومدیم و نظر دادیم و پسندیدیم شما هم بیایید
ف.شریعتمداری
1 تیر 93 22:09
خیلی خوب بود هم گردانی ممنون الحمدالله