مـائده ای آسـمانی به قداسـت "کوثـر "

کلاسی از مدل زایمانی

1392/10/13 2:18
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مادران مهربان این مرز و بوم لبخند

اولین جلسه برای آمادگی زایمان طبیعی در بیمارستان خاتم رو گذروندیم.

به همه مادران بزرگوار که قصد زایمان طبیعی رو دارند توصیه میکنم در این کلاسها شرکت کنند گذشته از اون که ترس احتمالی شما بسیار کم میشود دادن ورزشهای مفید تغذیه مفید و تمرینات آرامشی میتواند روند بهتری را در زایمان شما داشته باشد

ما که خیلی خوشمون اومد قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سید
18 دی 92 22:42
سلام خواهر. میشه بگید این کلاس‌ها کی هستند و باید ثبت‌نام کرد یا نه؟ علیکم و السلام و رحمت خدا بر شما بستگی داره در کدوم بیمارستان بخواید زایمان کنید . من بیمارستانم خاتم هست و پزشکم هم اونجا برام زایمان میکنند. کافیه پزشکتون یه نامه بهتون بدن و شما از هفته 20 بارداری به بعد به صورت رایگان در کلاسها که هفته ای یک روز تشکیل میشه شرکت کنید. بیمارستان صارم هم میدونم کلاس داره
فاطمه مامان زهرا
28 دی 92 2:49
چه جالب ! من هم مي رفتم كلاس هاي بيمارستان خاتم . دخترم هم اونجا بدنيا اومد . كلاس هاي خوبيه مخصوصا بازديد از اتاق درد و اتاق زايمان كه انگيزه اصلي من براي شركت تو اين كلاس ها بود ( كلا سه جلسه رو رفتم ! آيكون يه شاگرد تنبل !) البته من در نه ماه و يازده روزگي يك سزارين بي نظير رو تجربه كردم ! قسمت نبود طبيعي زايمان كنم .
مامان خانمی
19 بهمن 92 12:49
سلام عزیزم منم دوست داشتم زایمان طبیعی داشته باشم اما بیمارستان بهم گفت که واسه کلاسها باید جلسه ای هفت هزار تومان پرداخت کنم. منم پشیمون شدم