مـائده ای آسـمانی به قداسـت "کوثـر "

لالایی های پر رمز و راز..

1392/7/8 21:45
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانهای عزیز برای گلهای بهار زندگیشون.

طبق استقبالی که از لالایی های توحیدی کرده بودین نمونه دیگری از اون رو براتون آماده کردم که انشالله با خوراندن آن به فرزندتون جرعه جرعه وجودش رو سیراب محبت الهی کنین چشمک

 

مدینه بود و غوغا بود             اسیر دیو سرما بود

محمد سر زد از مکه             که او خورشید دلها بود

لالا خورشید من لالا             گل امید من لالا

خدیجه همسر او بود          زنی خندان و خوشرو بود

برای شادی و غمها           خدیجه یار نیکو بود

لالا شادی من لالا            گل آزادیم لالا

خدا یک دختر زیبا             به آنها داد لالالا

به اسم فاطمه زهرا         امید مادر و بابا

لالا....لالا                      .....لالا

علی داماد پیغمبر            برای فاطمه همسر

برای دختر خورشید          علی از هر کسی بهتر

چراغ خونه ام لالا            گل در دونه ام لالا

علی شیر خدا لالا          علی مشگل گشا لالا

شب تاریک نان میبرد       برای بچه ها لالا

لالا مشکل گشای من     گل باغ خدای من

حسن فرزند آنها بود       حسن مانند بابا بود

شهید زهر دشمن شد         حسن یک کوه تنها بود

لالا کوه بلند من ت            و شیرین تر ز قند من

علی فرزند دیگر              داشت  جوانی کوه پیکر داشت

همیشه حضرت عباس       به رغم نام برادر داشت

لالا نازک بدن لالا             عصای دست من لالا

گل پرپر حسینم بود          گل سرخ گل شب بو

کنار رود و رفت تشنه        تمام غنچه های او

لالالا غنچه ام لالا..          حسین و اکبرم لالا

علی اصغرم لالا             کجایی عمه جان زینب

سکینه دخترم لالا          لالا ای گل لاله

نکن گریه نکن ناله         لالایی  لالایی لالا

شبی سرد است و مهتابی        چرا گریان و بیتابی

برایت غصه هم گفتم          چرا امشب نمیخوابی

لالایی لالایی لالا               لایی لالایی لالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)