مـائده ای آسـمانی به قداسـت "کوثـر "

شرم دارم از گناهم..

1392/6/29 23:25
179 بازدید
اشتراک گذاری

 بسم رب الشهداء..

خدایا شرم دارم از این همه گناهانم  که نمیتوانم پناهگاه خوبی برای این موجود طاهر درونم باشم

چگونه قلبی که هر چیزی را درون خود راه میدهد زبانی که دلی را می آزارد دستی که ساکن است پایی که ساکن است چشمی که گریان نیست میخواهد مجاهد پرور باشد!

خدایا روسیاه درگاهت هستم به حقیقت دریافتم هر کسی لیاقت مادر شهید بودن را ندارد

مادران شهداء هر صبح و شام میهمان ملائک هستند همه وجودشان برکت است عشق است فداکاری است

دلم برای مادر شهید پر میزند فقط برای لحظه ای آن مادر را ببینم دستش را ببوسم  ،ببویم نه گویی دلم برای بوی بهشت پر میزند.

آرزوها و تمناهای عمیق ستودنی است باشد که انشالله با اعمال صالحمان رایحه ای از این فضای دل انگیز را برای خود و فرزندمان به ارمغان ببریم

التماس دعای بسیار قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)